Informații utile

AcasăInformații utile
Comanda
Comanda produselor se face exclusiv online urmând pașii indicați în site-ul nostru.

Coșul de cumpărături se află aici. Pentru adăugarea unui produs în coșul de cumpărături, faceți click pe butonul „Adaugă în coș”, iar ulterior aveți posibilitatea de a continuă cumpărăturile sau de a finaliza comandă.

În coșul de cumpărături veți găși produsele selectate de dumneavostră, unde aveți posibilitatea de a schimbă cantitatea produselor sau renunta la un produs din coș.

Pentru a comanda produsele din coșul de cumpărături, selectați opțiunea de livrare dorită (door-to-door sau easybox), introduceți datele dumneavoastră de contact și verificați să fie corecte.
Plata
1. Online, cu cardul, prin procesatorul de plați electornice EuPlatesc

2. Ramburs, la livrare în momentul primirii produselor
Livrare
Produsele se livrează în toate județele din țară prin intermediul Sameday, door-to-door sau prin Easybox.

La finalizarea comenzii vei putea selecta metoda de livrare dorită de tine.

Termenul de livrare este de 1-3 zile lucrătoare de la confirmarea comenzii. Dacă nu efectuăm expedieri sau dacă, din orice motiv, există o întârziere, vom anunța acest lucru pe site-ul nostru web.

Costuri transport:

Pentru comenzi mai mari de 300 RON, transportul este gratuit.
Pentru comenzi mai mici de 300 RON, taxa de livrare este:

- 23,09 RON pentru plata ramburs
- 17,14 RON pentru plata online, cu cardul.
Politica de retur
Condiții de returnare

Ne dorim să fiți pe deplin mulțumită atunci când cumpărați produsele noastre. În cazul în care doriți să returnați produsele cumpărate, puteți face asta, doar dacă sunt neutilizate și în ambalajul original, în termen de 10 zile lucrătoare de la primire.

Returul se face fără penalități și fără invocarea vreunui motiv conform legislației românești în vigoare, în Art. 4, b Cap. 1, Ordonanță nr. 130 din 31 august 2000.

Vom înapoia contravaloarea comenzii în cel mult 72 de ore de la primirea returului. Suma înapoiată cât și condițiile de returnare nu includ cheltuielile de transport. Costul de transport pentru a returna produsele este acoperit de client.

Procedura de retur

1. Completați Formularul de retur sau ne scrieți la adresa de email office@ellene.ro
2. Ambalați produsele folosind ambalajele primite, împreună cu factura
3. Le trimiteți pe cheltuiala proprie la adresa:

Str. Păun Pincio, Nr. 9, Lugoj, Județul Timiș
Telefon: 0768 678 322
SC Ellene RSD SRL


După verificarea coletului primit, vă vom rambursa contravaloarea produselor.
Diverse
Program de lucru

Magazinul online funcționează în regim non-stop, plasarea comenzilor online nefiind sub nici o formă condiționată de orarul de lucru. Operarea comenzilor se face în intervalul de lucru al operatorilor noștri, respectiv de luni până vineri între orele 08:00 – 16:30 în ordinea sosirii comenzilor și în limita stocului disponibil.

Operarea comenzilor în weekend

Comenzile primite vineri după ora 15:00, sâmbătă sau duminică vor fi operate doar luni începând cu ora 10:00, în ordinea sosirii acestora.
Începeți să tastați pentru a vedea produsele pe care le căutați.
Coș
Loghează-te

Nu aveți încă un cont?

Creează un cont